Oplossingen voor adverteren in het digitale tijdperk

Van LED schermen, videowalls en digitale displays voor ieder type ‘out of home’ advertentie tot aan content management systemen waarmee u berichten kunt creëren, plannen, monitoren en kunt verspreiden over een netwerk van schermen, Hecla Professional biedt u een oplossing van hoge kwaliteit waarop u kunt vertrouwen.

Wat, wanneer en hoe

Het is de combinatie van content (wat), software (wanneer) en hardware (hoe) die de mate van succes van uw ‘out-of-home’ advertenties bepaalt. Wat wilt u vertellen? Wat is de boodschap? Wat moet de ontvanger doen? De antwoorden op deze vragen bepalen het karakter van de content. De software waarmee de content wordt aangestuurd geeft u de mogelijkheid om de content doorlopend te tonen, op bepaalde tijdstippen of om de content op een willekeurig moment op te roepen. De locatie en de fysieke situatie bepalen de keuze voor de hardware waarop u uw content weergeeft met het gewenste en optimale effect.

Digitaal vervangt Print

Digitalisering heeft grote impact op adverteren en de manier waarop content wordt beheerd en getoond. Print maakt plaats voor digitaal. Deze ontwikkeling, die geruime tijd geleden is ingezet, is in een versnelling terechtgekomen. Digitaal is inmiddels mainstream geworden. Mupi’s, abri’s, billboards, vervoersreclame en andere soorten van buitenreclame worden stuk voor stuk vervangen door digitale versies die voorzien zijn van contentmanagement die op afstand wordt beheerd. Dat brengt vele voordelen met zich mee. Zo zijn er geen busjes meer nodig om reclamemateriaal te vervangen, kunnen uitingen gemakkelijk worden aangepast en vervangen, kan content worden aangepast op de situatie en vallen reclames door het dynamische karakter beter op.

Meten is weten

Door de digitale schermen uit te rusten met camera’s en sensoren kan de opbouw en het gedrag van het publiek in kaart worden gebracht. Met de informatie die daarmee wordt opgehaald kan de content (automatisch) worden aangepast en kunnen eventuele aanbiedingen extra onder de aandacht worden gebracht. Het is zelfs mogelijk om interactie met het publiek aan te gaan. Onder andere door de ontwikkeling van Internet of Things (IoT) kan het resultaat van de advertenties beter in kaart worden gebracht. Dit zelfs tot op het niveau van een individu. Partijen zoals Facebook, Google en Microsoft passen hun advertenties aan tot op het niveau van de gebruiker. De methodes die zij hiervoor inzetten hebben inmiddels ook hun weg weten te vinden naar de fysieke omgeving. Ook buitenreclame zal daarmee persoonlijker worden, boeiender en minder opdringerig.

Raadpleeg onze professionals

Wilt u meer weten over audio en video oplossingen voor adverteren wilt u weten wat het voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact op met één van onze professionals. Op basis van uw situatie geven zij een advies op maat, zodat u in de toekomst gebruik kunt maken van de vele voordelen die moderne audio en video technologie u biedt!