Storings- en klachtenprocedure

Om u nog beter en sneller van dienst te kunnen zijn kunt u uw klacht of storing via onze site melden. Hiervoor kunt u het storings- en klachtenformulier hieronder invullen.

Storings- en klachtenprocedure

  • Apparatuur

  • Servicecontract

  • Zonder servicecontract is de responsetijd ca. 1 week.

  • Tarieven

  • Uurtarief service monteur € 95,- na 18:00u wordt 25% toeslag in rekening gebracht.

    Uurtarief programmeur € 125,-

    Onderzoekskosten á € 165,- worden in rekening gebracht bij niet uitgevoerde reparaties

    Voorrijkosten per bezoek tijdens kantooruren € 35,- (in Twente) € 85,- (buiten Twente)
    Voorrijkosten per bezoek buiten kantooruren € 70,- (in Twente) € 170,- (buiten Twente)

    Alle bedragen zijn exclusief BTW

  • Bij verzenden geeft U Hecla Professional AV Systems B.V. opdracht voor het verhelpen van een storing conform de bovenstaande specificaties. De werkzaamheden zullen conform de geldende tarieven worden gefactureerd aan vermeld factuuradres. Overeengekomen betalingstermijn is 8 dagen.

    Niet volledig ingevulde formulieren worden niet in behandeling genomen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.